Wenkbrauwlift met fillers

Uw wenkbrauwen onderhuids opvullen met fillers.

Als de huid rondom de wenkbrauwen verslapt, dan kunnen uw oogleden zwaarder lijken. Ook kunnen er rimpels ontstaan, mede door een verminderde elasticiteit van de huid. In dat geval is de wenkbrauwlift een optie. Dermal fillers liften de huid zonder dat er een chirurgische ingreep nodig is. De filler vult losse huid en rimpels op, zodat het gebied rond de wenkbrauwen en ogen jeugdiger toont.

wenkbrauwlift met fillers

Is een behandeling met wenkbrauwfillers geschikt voor mij?

Als u bovenstaande herkent, dan is deze behandeling wellicht ook geschikt voor u. De meeste mensen kiezen hiervoor, omdat een behandeling met een kaaklijnfiller een minder lange herstelperiode heeft dan die van een chirurgische ingreep. Bij twijfel kunt u natuurlijk altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij geven u graag alle benodigde informatie en we beantwoorden uw vragen.

Welk resultaat kan ik van wenkbrauw fillers verwachten?

De Dermal Filler wordt in uw huid geïnjecteerd door middel van een kleine naald. De contouren rondom de wenkbrauwen veranderen, omdat het huidvolume toeneemt. Dit geeft een jongere uitstraling.

Er zijn verschillende soorten fillers: permanente fillers, semi vaste fillers en niet permanente fillers. Clinique Dr. Don werkt alleen met niet permanente fillers. Het resultaat is in dat geval niet blijvend, maar het voordeel daarvan is dat de verandering altijd omkeerbaar is. U zit niet vast aan een verandering die u later wellicht niet meer wenst.

Een permanente filler kan alleen operatief verwijderd worden. Indien u een permanente filler heeft die u wilt laten verwijderen, dan kan Dr. Don deze behandeling voor u uitvoeren.

Kiest u voor een behandeling met niet permanente fillers, dan is het afhankelijk van uw huid hoeveel filler nodig is. Dit wordt individueel bepaald.

Een voordeel van deze fillerbehandeling is dat deze minder dan een uur duurt. U kunt direct na de behandeling onze Clinique verlaten en uw dagelijkse werkzaamheden weer oppakken.

Mogelijke complicaties

Het is mogelijk dat de huid na een injectie licht opzwelt en wat gevoelig en/of rood is. Ook kunnen er kleine blauwe plekjes ontstaan. Normaal gesproken verdwijnen deze ‘bijwerkingen’ na enkele dagen. U kunt de plekjes tijdelijk camoufleren met make-up, maar wij adviseren om het behandelde gebied zo min mogelijk aan te raken in verband met infecties of bacteriën.

Neem contact op met onze Clinique, indien bovengenoemde complicaties langer aanhouden.

Video: Wenkbrauwlift met Fillers

Prijzen filler wenkbrauwlift: